محل تبلیغات شما

+ شاه لیر: مگه اون روز بحث نکردیم که این روند رسیدگی به این تیپ پرونده ها اشتباهه
- آقای همکار: خب که چی؟
+ با این اطلاعاتی که شما بهش دادی یارو خیلی زرنگ باشه 3 تا 6 ماه دیگه دور خودش می چرخه و تازه می رسه به همینجایی که بود
- به من چه؟ بذار بره بچرخه بعد بیاد یقه مسئولش را بگیره تا روندش اصلاح بشه
+ وقتی این روند چند ساله داره انجام می شه معلومه اون قبلی ها که چرخیدن چقدر اهل یقه گرفتن بودن

پ ن :
متاسفانه یه عده از ارباب رجوع ها هم که چیزی بارشون هست
وقتی اعتراض می کنند که کاری غلطه
تنها چیزی که می گن اینه که از قول ما به مسئولش بگید که این غلطه و از این حرف ها
(نهایت همتشون اینه که چند تا فحش و لیچار مودبانه هم بدن)
هرچی هم بهشون می گی که کسی حرف کارمند را به جاییش حساب نمی کنه
و باید بری با خود مسئولش صحبت کنی
یا اعتراض کتبی بکنی تا این کار اصلاح بشه
همه شون در می رن

پ ن 2:
تازگی ها هم یه چیزی مد شده که وقتی رئیس اداره بغلی نیست
می رن پیش کارمندهاش فحش های مودبانه بهش می دن
و وقتی میان به ما مراجعه می کنن
با افتخار برای ما تعریف می کنن که انگار شق القمر کردن
اما دریغ از کسی که خودش را به زحمت بندازه و از یه آدم نابکار شکایت کنه و شکایتش را تا آخر پیگیری کنه

101 راهکار برای موفقیت شغلی

مشتری مداری به سبک چینی

این قصه کاملا تخیلی است و هر گونه مشابهت آن با دنیای واقعی کاملا اتفاقی می باشد

ها ,هم ,یه ,مسئولش ,چیزی ,فحش ,را به ,این روند ,اینه که ,ها هم ,که این

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها